
Blijf verbonden
Activiteiten
Plan activiteiten in op basis van sales scripts: telefoongesprekken, vergaderingen, e-mails en offertes. Activiteiten kunnen worden gemaakt zodat iedereen op tijd aanvragen behandeld. Vervolgens kunnen automatisch nieuwe activiteiten worden aangemaakt, zodat Odoo jou helpt met het behandelen van aanvragen.
Meer informatie
Verkrijg alle informatie die je nodig hebt, rechtstreeks op de verkoopkans: bekeken pagina's, ontvangen e-mails, enzovoort.
Realtime berichten
Werk samen
Deel ideeën en bestanden in realtime en haal de dingen die je gemist hebt toen je weg was weer in.
Online leads verzamelen
De CRM module in Odoo is naadloos verbonden met andere modules in Odoo. Het is bijvoorbeeld mogelijk om via Odoo website een formulier te maken waarmee klanten aanvragen kunnen doen voor jouw product of dienst. Deze aanvragen komen direct in je pijplijn binnen zodat je geen gegevens verliest of over hoeft te typen. Super handig!
Het is mogelijk om een eindeloze hoeveelheid aanvraagformulieren te maken.
Geen zorgen als je website buiten Odoo is gebouwd, er kunnen ook formulieren op websites buiten Odoo gekoppeld te worden. Het is mogelijk om van alle binnenkomende mails automatisch een lead of verkoopkans te maken.
Duidelijke prognose
Inzicht
Krijg de inzichten om slimmere beslissingen te nemen. Ontwerp unieke dashboards en krijg in één oogopslag een duidelijk beeld van je bedrijf.
Data
Graaf dieper met realtime verslagen en flowcharts die iedereen kan maken en delen.
Overzicht

De CRM module van Odoo is naadloos geïntegreerd met

Odoo verkoop
Zet binnenkomende mails/leads in crm om in verkoopkansen. Maak vanuit je crm verkoopkans direct een offerte aan. De offerte kan verstuurd worden en online bekeken worden in het offerte portaal. Zet de verkoopkans op gewonnen als de offerte gescoord is, zodat je hiermee een mooie rapportage kan creëren welke offertes gescoord zijn. Daarnaast kan je eenvoudig zien welke offerte (of order) gescoord is vanuit welke verkoopkans.
OntdekkenWilt u meer weten over Odoo CRM?
Overweegt u om Odoo te gaan gebruiken? Of bent u ontevreden over uw huidige Odoo implementatie?