Bezoekers converteren naar klanten
Bereik je klanten, waar ze ook zijn.
Nieuw binnengekomen e-mails genereren automatisch tickets.
Websiteformulier
Kwalificeer de zoekopdrachten van je klanten met een aanpasbaar websiteformulier.
Live Chat
Gebruik de Live Chat-plugin op je website om bezoekers direct te benaderen.
Geoptimaliseerd voor productiviteit
SLA's, automatisering, sjablonen en automatische antwoorden.
Odoo Helpdesk is geoptimaliseerd voor de productiviteit van je team:
- Stel je SLA-regels op en laat Odoo automatisch acties uitvoeren.
- Automatiseer e-mails of acties in de verschillende fases van ticketafhandeling.
- Definieer dynamische e-mailsjablonen om de meest voorkomende antwoorden te automatiseren.
- Stuur tickets met een enkele klik door naar je manager.
- Nodig experts uit voor een livediscussie.
- Gebruik automatische antwoorden in een live chat om direct te reageren.
De helpdesk module van Odoo is naadloos geïntegreerd met
Odoo website
De helpdesk module werkt naadloos samen met de website of e-commerce module van Odoo. Dat betekent dat je eenvoudig formulieren kan plaatsen op de website. Nadat de klant het ingevuld heeft, wordt er automatisch in het betreffende team een ticket aangemaakt. De klant kan al zijn tickets in het portaal zien en de volledige communicatie en status bekijken. Wanneer het ticket zelf door de klant is opgelost, kan het gesloten worden in het portaal. Als de klant naar de helpdesk module mailt, is dit ook zichtbaar in het online portaal. Geef de klanten een duidelijk overzicht van de follow-up van de tickets.
OntdekkenWil je meer weten over Odoo helpdesk?
Overweeg je om Odoo te gaan gebruiken? Of ben je ontevreden over de huidige Odoo implementatie?